1398/11/14 تعداد بازدید: 700
print
آموزش فنی و حرفه ای در خراسان رضوی عهده دار آموزش مهارت به جوانان افغانی در ولایت هرات می شود.

با عقد تفاهمنامه از این پس آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی در ولایت هرات آموزش های مهارتی را ارائه خواهدکرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی، حمیداله خادم رئیس اتاق صنایع و معادن ولایت هرات و هیأت همراه با افشین رحیمی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی دیدار کرد.

در این دیدار مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی بر اهمیت آموزش های مهارتی تأکید کرد. وی گفت: امروز ساختن کشور با افراد توانمند عملیاتی خواهدشد. ما برای به حرکت درآوردن چرخ تولید نیازمند افراد تحصیل کرده آکادمیک با داشتن مهارت هستیم. رحیمی گفت: تحصیلات دانشگاهیِ صرف، پیشرفت نیست باید تحصیلات با آموزش های مهارتی تکمیل گردد.

در بخش دیگری از این دیدار خادم رئیس اتاق صنایع و معادن ولایت هرات گفت: امروز با توجه به ایجاد ظرفیت بسیار خوبی که در بخش صنعتی در افغانستان بخصوص ولایت هرات ایجاد شده این صنایع نیازمند نیروی کار متخصص می باشد و باید برای این قشر برنامه ریزی کنیم، با آموزش در مراکز آموزشی خراسان رضوی این نیاز برطرف گردد.

ایشان ضمن قدردانی از همکاری خوب این اداره کل گفت: با عقد تفاهمنامه امیدواریم شاهد همبستگی بیشتر دو کشور و همچنین دو استان همجوار باشیم.

در پایان این دیدار رئیس اتاق صنایع و معادن افغانستان از مراکز یک و دو در مشهد بازدید کرد و از نزدیک با آموزش های مهارتی در این مراکز آشنا شد.

نظرات:

loader