1397/10/10 تعداد بازدید: 1068
print

توزیع کارت ورود به جلسه هفتمین مرحله آزمون های سنجش مهارت در خراسان رضوی آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی، همزمان با سراسر کشورتوزیع کارت ورود به جلسه هفتمین مرحله آزمون های سراسری سنجش مهارت مراکز آموزش فنی و حرفه ای در بخش دولتی و خصوصی و آزمون متقاضیان صنعت ساختمان، بخش های صنایع دستی، فرش  ازامروز 10 دی آغاز و تا 12 دی ماه سال جاری ادامه می یابد.

هفتمین مرحله آزمون سنجش مهارت در حوزه های صنعت ساختمان، صنایع دستی، فرش و نان و غله و... و هفتمین مرحله آزمون سراسری سنجش مهارت سال 1397پایان دوره کارآموزان مراکز آموزش فنی و حرفه ای در بخش دولتی و خصوصی، روز جمعه چهاردهم دی ماه سال جاری برگزار می شود.

 هر آزمون شامل دو مرحله کتبی و عملی است که متقاضیان بخش های صنعت ساختمان، تفاهمنامه ها (صنایع دستی، فرش و نان و غله و...) که قبلاً در موعد مقرر برای شرکت در آزمون های مذکور ثبت نام کرده اند، باید از دهم تا دوازدهم دی ماه با مراجعه به سامانه http://advari.irantvto.ir با درج شناسه پرداخت و شماره پرونده و یا با درج مشخصات فردی، کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند.

همچنین متقاضیان شرکت در هفتمین مرحله آزمون سراسری سنجش مهارت در سال 1397 (کارآموزان بخش های دولتی و آموزشگاه های آزاد) که قبلاً برای شرکت در آزمون مورد نظر ثبت نام کرده اند، از دهم تا دوازدهم دی ماه سال جاری با مراجعه به سامانه http://azmoon.portaltvto.com  و درج شناسه پرداخت و شماره پرونده و یا با درج مشخصات فردی می توانند نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام نمایند.

نظرات:

loader