1396/05/25 تعداد بازدید: 2080
print
کارگاه آموزشی 3 روزه روش های مناسب کار در صنعت تبرید و تهویه مطبوع با حضور مدیر طرح ملی حفاظت از لایه ازون کشور در مشهد برگزار شد

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی در کارگاه آموزشی روش های مناسب کار در صنعت تبرید و تهویه مطبوع ویژه صنف تعمیرکاران گفت: همه با توجه به ظرفیت های شغلی خود می توانند سهمی در حفاظت از لایه ازون داشته باشند.

به گزارش روابط عمومی و  امور بین الملل اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی، افشین رحیمی در کارگاه آموزشی روش های مناسب کار در صنعت تبرید و تهویه مطبوع که با حضور مدیر طرح ملی حفاظت از لایه ازون کشور در مشهد ویژه شاغلین صنف تعمیرکاران دستگاه های تهویه و تبرید برگزار شد اظهار کرد: با توجه به تغییرات تکنولوژی باید دقت داشت که برخی از این تکنولوژی ها دارای حسایست ها و نیازمند نگاه ویژه ای است.

وی خطاب به حاضرین تاکید کرد: با توجه به اینکه امروز گازهای دستگاه های خنک کننده یکی از مهم ترین آلاینده های هوا و تهدید کننده محیط زیست می باشد، تکنسین های این حوزه بایستی یک محافظ محیط زیست باشند و بتوانند این حساسیت ها را جهت اطلاع به مردم نیزمنتقل کنند.

 وی با بیان اینکه آموزش های مهارتی در فرهنگ سازی در جامعه نیز بسیار اثرگذار است خاطر نشان کرد: با همکاری نهادهای حوزه حفاظت محیط زیست می توان شاهد توسعه فناوری های سالم و پاک در جامعه بوده و همه سهمی در حفاظت لایه ازون داشته باشیم.

گفتنی است کارگاه 3 روزه روش های مناسب کار در صنعت تبرید و تهویه مطبوع از 22 تا 25 مردادماه در مرکز آموزش فنی و حرفه ای شماره 2 مشهد و مرکز آموزش مهارت های پیشرفته ارم مشهد برگزار شده است.

 

نظرات:

loader