1396/01/10 تعداد بازدید: 1930
print

نوروز بمانید که ایّام شمایید                       آغاز شمایید و سرانجام شمایید!

 

ایّام ز دیدار شمایند مبارک                         نـوروز بمـانید که ایّـام شمـایید!

 

با سلام و تحیت

 

الهی ! یاریمان ده تا سرفراز باشیم در بندگی ات و خدمتی عاشقانه به بندگانت که ایام در گذر است و اعمال ماندگار .

 

خانواده معزز سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور

 

فرارسیدن سال 1396 خورشیدی که آغازش مقارن با میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و حضرت امام خمینی (ره) ، بنیانگذار انقلاب اسلامی می باشد، را تبریک و تهنیت می گویم و برایتان سالی سرشار از سعادت ، سلامت و شادابی را برای شما و خانواده های ارجمندتان آرزومندم .

 

سال جدید و میلاد فرخنده زهرای اطهر را مغتنم می دانم و با عرض صمیمانه ترین شادباش ها ، تلاش ها و زحمات بی دریغ مربیان دلسوز و پرتلاش، کارشناسان توانمند، همکاران متعهد و مدیران ساعی خانواده بزرگ سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در دو بخش دولتی و خصوصی را در راستای توانمندسازی و توسعه سرمایه های انسانی ارج نهاده و سپاس می گویم.

 

ازخداوند بزرگ همتی بلند آرزو می کنم تا در سال جدید ، با اتکال به درگاه حق تعالی و پیروی از سیره والای فاطمی، همراه و همدل با نیکوترین حال ها در مسیر خدمت به مردم عزیز و در فضای تدبیر و امید سهم خود را در مسیر سازندگی و بالندگی ایران عزیزمان به بهترین وجه ادا نمائیم.

 

 امید آن است که با تأسی به بزرگ بانوی دو عالم از چشمه بی پایان کوثرش سیراب شده وگام هایی اثر بخش را در مسیر مهارت افزایی و اشتغالزایی جوانان عزیز و توانمندسازی منابع انسانی کشورمان محقق سازیم.

 

ایام به کام و روزگارتان بهاری!

 

برادر شما

 

محمد امین سازگارنژاد

 

 

نظرات:

loader