1396/02/27 تعداد بازدید: 2612
print

فرارسیدن روز سترگ روابط عمومی را غنیمت شمرده و این روز پرآوازه را گرامی داشته و به تمامی فعالان این عرصه تبریک و تحنیت عرض می نمایم.

 روز ارتباطات و روابط عمومی، فرصتی است مبارک تا همه با هم برای توسعه ارتباطات اجتماعی و غنای معنوی و ارزشی این حرفه ارزشمند با تقویت حضورمدیران دانایی محور و تحول طلب از یک سو و رعایت اخلاق حرفه ای در عملکرد خود و بهادادن روز افزون به نظام آزاد ارتباطات و اطلاعات از سویی دیگرتلاش نموده و جایگاه این حرفه را در جامعه آرمان خواه و اسلامی خود تثبیت نماییم.

بی شک این روز تداعی گر اهمیت و نقش روز افزون روابط عمومی در دنیای ارتباطات است که امروزه به قلب تپنده مجموعه های مختلف تبدیل شده است.
امروزه روابط عمومی نه به عنوان یک سامانه تشریفاتی و حتی اجرایی بلکه به عنوان یک سامانه مشورتی و مدیریتی و به عنوان عنصر اصلی در ارتقا و پیشرفت هر سازمان جایگاه ویژه‌ای دارد و بدون روابط عمومی هیچ فعالیتی انعکاس نمی یابد.

در عصر حاضر روابط عمومی ابزار دست مدیریت نیست؛  فلسفه مدیریت است ، اگر ناکار آمد شود ، مدیریت  فرسوده و ناکارآمد می شود. و این روابط عمومی است که می تواند در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال مزین گردیده با بالا بردن قدرت رقابت و پذیرش ریسک سازمان ها و با جاری ساختن روح روابط عمومی در کل سازمان که با ایستایی و سکون منافات دارد، زمینه تجلی این نام را در سراسر میهن اسلامی فراهم آورد.
بار دیگر برای همکاران فعال در این عرصه آرزوی سلامتی داشته و امیدوارم شاهد موفقیت آنها در مسیر اعتلای اهداف جامعه ی اسلامیمان باشیم.

 

                                                                                  علی مخلصی

                                                                     مدیر روابط  عمومی و اموربین الملل

                                                            اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی

نظرات:

loader