1396/05/04 تعداد بازدید: 1537
print
معرفی آثار برتر جشنواره تولید محتوای الکترونیکی مراکز آموزش فنی و حرفه ای و آموزشگاه های آزاد خراسان رضوی

در همایش بزرگ بزرگداشت هفته ملی مهارت از آثار برتر جشنواره تولید محتوای الکترونیکی مراکز آموزش فنی و حرفه ای و آموزشگاه های آزاد خراسان رضوی تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی و  امور بین الملل اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی، در پی برگزاری جشنواره تولید محتوای الکترونیکی مراکز آموزش فنی و حرفه ای و آموزشگاه های آزاد استان و انتخاب آثار برتر در همایش بزرگداشت هفته ملی مهارت ضمن به نمایش دو کلیپ برتر، از این  آثار و تولید کنندگان آنها تقدیر شد.

براساس اعلام دبیرخانه جشنواره در بخش آموزشگاه های آزاد استان آموزشگاه سیما، گروه آموزشگاه های گلریز و گلریسان و آموزشگاه نامیران به ترتیب حائز رتبه های اول تا سوم شدند.

در بخش مراکز دولتی  نیز به ترتیب مراکز آموزش فنی و حرفه ای شماره 2 مشهد، شماره 1 مشهد و نیشابور رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.

در ادامه این مراسم از صفورا صفار مدیر آموزشگاه پایا و سید موسی ساغروانیان مدیر آموزشگاه حافظ به عنوان مدیران استانی راه یافته به مرحله پایانی مسابقات انگیزشی مدیران آموزشگاه های آزاد کشور تقدیر شد.

معرفی و تقدیر از کارمندان نمونه آموزش فنی و حرفه ای استان بخشی دیگر از این مراسم بود و از حمید عطار ملکی، اکرم خدنگی و زهرا رحمانی به عنوان کارمندان نمونه تجلیل شد.

نظرات:

loader