1397/10/01 تعداد بازدید: 789
print

دکتر پاک سرشت در جمع مدیران حراست ادارات کل آموزش فنی و حرفه ای گفت: مهم ترین ابزار در عبور از شرایط فعلی کشور ارتقای کارآمدی نظام اداری است.


به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، نشست مدیران حراست ادارات کل آموزش فنی و حرفه ای استان ها، بیست و هشتم آذرماه جاری با حضور دکتر سلیمان پاک سرشت، معاون وزیر و رئیس این سازمان، فاطمی نیا، مدیرکل سازمان حراست کل کشور و وحید مجتهد زاده، مشاور وزیر و مدیر کل حراست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد.

دکتر پاک سرشت در نشست مذکور ضمن تقدیر از اقدامات حوزه حراست سازمان گفت: آثار زحمات و تلاش های همکاران حراست در جای جای سازمان مشهود است و عملکرد حراست تأثیر مستقیمی در عملکرد سازمان دارد.

 وی با اشاره به شرایط کنونی کشور گفت: کشور در شرایط جنگ اقتصادی که به تعبیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، همه مختصات یک جنگ تمام عیار را دارد، قرار گرفته است و غلبه بر این وضعیت جز با هوشمندی، امید، تدبیر و کارآمدی در اجرای ماموریت های سازمانی مقدور نیست. در این میان همکاران ما در حراست سازمان و استانها وظیفه دارند از انگیزه های کاری، برنامه های تحولی خردمندانه، جایگاه سازمان و مهارت آموزی در کشور حراست و پاسداری کنند. اینها مهمترین سرمایه های ما هستند که باید از آنها حراست کنیم.

دکتر پاک سرشت گفت: این وظیفه همکاران ما در حراست سازمان است که چنانچه موانعی اعم از درون سازمانی و برون سازمانی برای عملکرد مطلوب و موثر سازمان مساله ایجاد کنند آن را مدیریت کنند. این موانع ممکن است از ناحیه شرایط اقتصادی یا فضای رسانه ای تحمیل شود و یا مناسبات و فضای درون سازمانی آن را بوجود آورده باشد. در هر حال باید با روش های همدلانه، اطمینان بخش و وحدت بخش این موانع را برطرف کرد.

 

 







نظرات:

loader