1396/03/10 تعداد بازدید: 1600
print
مشارکت مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی در ویدئو کنفرانس بررسی مسائل پیش رو در اجرای تفاهم نامه همکاری سازمان آموزش فنی و حرفه ای با کمیته امداد امام خمینی (ره)

در پی انعقاد تفاهمنامه همکاری آموزشی سازمان آموزش فنی و حرفه ای و کمیته امداد امام (ره) ویدئو کنفرانس کشوری به منظور اجرایی شدن مفاد تفاهمنامه و رفع موانع موجود در مسیر اجرا برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی، افشین رحیمی به همراه معاونین خود و معاونت اشتغال کمیته امداد امام خمینی(ره) استان، در ویدئو کنفرانسی که از سوی سازمان آموزش فنی و حرفه ای  کشور به منظور بررسی مسائل پیش رو در اجرای تفاهم نامه همکاری سازمان با کمیته امداد امام خمینی (ره) ، به اجرا درآمد، حضور و مشارکت داشت.

در این ویدئو کنفرانس که با حضور معاون آموزش سازمان، مدیران کل آموزش فنی و حرفه ای سراسر کشور و مدیرکل حرفه آموزی و کاریابی کمیته امداد امام خمینی(ره) به اجرا درآمد، سید علی موسوی معاون آموزش سازمان هدف اصلی برگزاری این ویدئو کنفرانس اجرایی نمودن سریع و چابک تفاهم نامه فیمابین عنوان کرد.

در این ویدئو کنفرانس حاضرین به طرح مسائل و موانع موجود در مسیر اجرایی شدن تفاهمنامه پرداختند و نقطه نظرات خود را بیان کردند.

در ادامه مقرر شد که ویدئو کنفرانسی مشابه این، با حضور روسای مراکز آموزشی و مدیران دو دستگاه در خراسان رضوی برگزارگردد.

نظرات:

loader