1396/03/30 تعداد بازدید: 1566
print

معاون آموزشی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی در ویدئو کنفرانس بررسی روند اجرای تفاهم نامه همکاری سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با وزارت آموزش و پروش حضور یافت.

 

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی، در این ویدئو کنفرانس که با حضور معاونین، مدیران کل و کارشناسان سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و وزارت آموزش و پرورش برگزار شد، رضا سقاءخراسانی معاون آموزشی این اداره کل حضور یافته و به بیان نقطه نظرات خود پرداخت.

سیدعلی موسوی، معاون آموزش سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با اشاره به اینکه این ویدئو کنفراس به منظور بررسی روند اجرای تفاهم نامه بین این سازمان  وزارت آموزش و پرورش در شاخه کاردانش برگزار شده بر بازاریابی آموزش های مهارتی فنی وحرفه ای است، تأکید کرد.

وی ادامه داد: برای بازاریابی آموزش، وظیفه ادارات کل آموزش فنی و حرفه ای استان ها  در این حوزه در دو بخش؛ یکی اینکه در راستای برنامه های ستاد سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور فعالیت کند و دو م اینکه استانها با توجه به خلاقیت و نوآوری خود یکسری اقداماتی را در این حوزه انجام دهند.

معاون آموزش سازمان یکی از وظایف سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور بازاریابی آموزش است، که جلب نظر ذینفعان آموزش یکی از ابزارهای برقراری ارتباط و تعامل بین ارائه دهنده خدمات و گیرنده خدمات آموزشی است.

معاون آموزش سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور تأکید کرد: بازاریابی آموزش مهارت های فنی وحرفه ای بایستی در دو سطح ادارات کل آموزش و فنی وحرفه ای استان ها و مراکز آموزش فنی وحرفه ای صورت گیرد.

علی موسوی معاون آموزش سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور: در ادامه استفاده از مراکز و کارگاه های آموزشی فنی وحرفه ای توسط دانش آموزان کاردانش را فرصت خوبی برای اطلاع رسانی فرآیند مهارت آموزی و ترویج فرهنگ کارآموزی در جامعه دانست.

در ادامه این ویدئو کنفرانس شرکت کنندگان به بیان نقطه نظرات و مسایل پیش روی اجرای تفاهمنامه و ارائه راهکار در جهت هرچه بهتراجرا شدن آن پرداختند.

 

نظرات:

loader