1395/08/16 تعداد بازدید: 1825
print

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی در گفت و گو با رادیو گفت: 3طلا، 2 نقره تیمی و 3 دیپلم افتخار ره آورد تیم استان در هفدهمین مسابقات ملی مهارت است.

 

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی، افشین رحیمی در گفت و گوی زنده با رادیوی استان اظهار کرد: تیم اعزامی خراسان رضوی به هفدهمین مسابقات ملی مهارت،موفق به کسب 3 مدال طلا، 2 مدال نقره تیمی و3 دیپلم افتخار شد.

وی افزود: فاطمه گلستانی در رشته آشپزی، محمد جواد طهانی در رشته آجرچینی و احمد شبانی بیلندی در رشته لوله کشی و گرمایشی کاراموزان طلایی استان در این دوره از رقابت ها بودند و سید بهنام حیدریان و وحید نعیمیان نیز مدال نقره این رقابت ها را در رشته تیمی دو نفره مکاترونیک به دست آوردند.

رحیمی از سجادکارزاری در رشته کاشیکاری دیوار و کف، مصطفی عجم زیبد در رشته نقاشی خودرو و فاطمه امینی تاج الدین در رشته فناوری مد به عنوان دارندگان دیپلم افتخار نام برد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی با اشاره به شروع ثبت نام هجدهمین مسابقات ملی مهارت در اسفندماه سال جاری در سطح استان همزمان با سراسر کشور، اظهار امیدواری نمود که روند موفقیت جوانان خراسان رضوی در سال های آتی نیز رو به رشد و ادامه دار باشد.

وی در پایان از تمامی دست اندرکاران برگزاری مسابقات، همچنین کارآموزان و کارشناسان استان جهت تلاش های صورت گرفته تقدیر نمود.

نظرات:

loader