1396/04/18 تعداد بازدید: 1487
print
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی در جمع دستگاهای های مرتبط به تبیین طرح  مهارت آموزی در محیط کار واقعی پرداخت

مدیرکل اموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی گفت: موفقیت اجرای طرح مهارت آموزی در محیط کار واقعی نیازمند همکاری همه دستگاه های اجرایی مرتبط است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی، افشین رحیمی در جمع نمایندگان دستگاه  های اجرایی مرتبط با حوزه کار و اشتغال و جوانان ضمن تشریح طرح‌ مهارت آموزی در محیط کار واقعی با بیان اینکه هدف ما این است که آموزش ها براساس تقاضای بازار کار باشد اظهار کرد: موفقیت اجرای طرح مهارت آموزی در محیط کار واقعی در راستای ایجاد اشتغال پایدار نیازمند همکاری همه دستگاه های اجرایی مرتبط است.

وی ادامه داد: در حال حاضر در هر منطقه ای بر اساس اقلیم و موقعیت یک سری آموزش ها و مشاغلی بیشتر مورد نیاز است و دستگاه ها بیشتر با این فضا آشنایی دارند.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان رضوی افزود: در طرح مهارت آموزی در محیط کار واقعی متقاضی در محیط کار واقعی دوره آموزشی مهارتی را سپری کرده  و با محیط کسب و کار آشنا شده و ضمن کسب برای ورود به عرصه اشتغال و کارآفرینی آماده می‌شود.

وی اظهار کرد: متقاضیان مهارت آموزی در قالب این طرح به عنوان کارآموز آموزش‌های فنی و حرفه‌ای شناخته شده و با توجه به قراردادی که به امضاء می‌رسد بیمه مسئولیت مدنی آنها به عهده سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور و مشمول قوانین کار و تأمین اجتماعی در این مدت نمی‌شوند.

در ادامه جلسه سوالات و ابهامات موجود از سوی نمایندگان حاضر در جلسه در خصوص طرح فوق مطرح و پاسخ لازم ارائه شد.

نظرات:

loader