1397/04/02 تعداد بازدید: 1488
print

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی گفت: در پی اجرای تفاهمنامه وزارت کشور و سازمان آموزش فنی و حرفه ای در سطح استان بیش ازهزار و 500 نفر از زنان سرپرست خانوار حاشیه نشین از آموزش های مهارتی بهره مند شده اند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی، افشین رحیمی با اشاره به اجرای تفاهمنامه وزارت کشور و سازمان آموزش فنی و حرفه ای در سطح استان اظهار کرد: تا کنون هزار و 536 نفر از زنان سرپرست خانوار ساکن در حاشیه شهر در دوره های مهارت آموزی ما شرکت کرده اند.

وی ادامه داد: این تفاهمنامه از روزهای پایانی سال گذشته آغاز و تا اوائل خردادماه ادامه یافت و جمعیت هدف با حضور در این دوره ها از آموزش های رایگان بهره مند شده اند.

رحیمی از شهرهای مشهد، تربت جام، سبزوار و نیشابور به عنوان شهرهای مجری این نام طرح برد و خواستار هماهنگی بیشتر دستگاه های ذیربط برای ارائه آموزش های مهارتی به صورت مشارکتی و همچنین حمایت و بسترسازی اشتغال مهارت آموختگان از سوی این دستگاه ها و استمرار اجرای تفاهمنامه وزارت کشور و سازمان آموزش فنی و حرفه ای با اختصاص سهمیه بیشتر به استان شد.

 

 

 

 

 

نظرات:

loader