1396/03/01 تعداد بازدید: 1666
print
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی از آغاز ثبت نام ششمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه کارکنان سازمان آموزش فنی و حرفه ای و خانواده آنان خبر داد

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی گفت: ثبت نام ششمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه کارکنان سازمان آموزش فنی و حرفه ای و خانواده آنان در استان آغاز شده است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی، افشین رحیمی اظهار کرد: این دوره از مسابقات در گروه های کارکنان، همسران و فرزندان کارکنان و شاغلین در آموزشگاه های آزاد برگزار می شود.

وی ادامه داد: کارکنان برادر در رشته های قرائت، حفظ، ترتیل، مفاهیم(تفسیر سوره مومنون)و اذان و متن و ترجمه نهج البلاغه(خطبه متقین) و کارکنان  خواهر در رشته های حفظ، ترتیل، مفاهیم (تفسیر سوره مومنون)و متن و ترجمه نهج البلاغه (خطبه متقین)در این مسابقات امکان حضور دارند.

رحیمی افزود: در گروه خانواده کارکنان نیز رقابت های مفاهیم در گروه همسران کارکنان و مسابقات اذان ویژه فرزندان پسر زیر 25 سال و مسابقات حفظ ویژه فرزندان پسر و دختر در سه گروه سنی زیر 10 سال، بین 11 تا 20 سال و 21 تا 30 سال برگزار می شود.

وی همچنین با اشاره به برگزاری مسابقات در گروه شاغلین در آموزشگاه های آزاد اضافه کرد: در این گروه نیز مسابقات در رشته های ترتیل، حفظ و مفاهیم (در دو بخش خواهران و برادران برگزار خواهد شد.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی در خصوص مهلت ثبت نام علاقمندان اظهار کرد: علاقمندان  تا 20 خردادماه جهت ثبت نام فرصت دارند.

وی همچنین از اجرای مسابقات در سه مرحله شهرستانی، استانی و کشوری خبر داد و گفت: تنها در گروه کارکنان رقابت ها در هر سه مرحله به اجرا در خواهد آمد و کارکنان تا مرحله استانی مجازند در بیش از یک رشته حضور داشته باشند.

رحیمی تصریح کرد: مرحله شهرستانی این مسابقات تیرماه در مراکز آموزش فنی و حرفه ای سراسر استان برگزار می شود.

نظرات:

loader