1396/02/11 تعداد بازدید: 1914
print

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی گفت: ثبت نام از متقاضیان آزمون سنجش مهارت در حوزه های صنعت ساختمان تا 12 اردیبهشت ماه جاری ادامه دارد.

   به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی، افشین رحیمی با اعلام این خبر اظهار کرد: آزمون سنجش مهارت در حوزه صنعت ساختمان 21 اردیبهشت ماه سال جاری برگزار می شود.

    وی درخصوص نحوه ثبت نام متقاضیان شرکت در آزمون مهارتی صنعت ساختمان افزود: داوطلبان با مراجعه به سایت http://advari.irantvto.ir پس از خرید کارت اعتباری می توانند در حرفه مورد نظر خود ثبت نام نمایند.

رحیمی ادامه داد: آزمون هر حرفه شامل دو مرحله کتبی و عملی است و متقاضیان  پس از ثبت نام در آزمون از 18 تا 20 اردیبهشت ماه فرصت دارند تا با مراجعه به سامانه http://advari.irantvto.ir  با درج شناسه پرداخت و شماره پرونده، و یا با درج مشخصات فردی، کارت ورود به جلسه آزمون را دریافت نمایند.

    وی اضافه کرد: داوطلبان پس از شرکت آزمون کتبی و کسب نمره قبولی براساس برنامه زمانبندی اعلام شده از سوی اداره سنجش اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان  می توانند  برای شرکت در آزمون عملی به حوزه های تعیین شده مراجعه نمایند.

 

 

نظرات:

loader