1396/03/22 تعداد بازدید: 1773
print

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی از ارائه خدمات آموزشی به واحدهای صنعتی به صورت رایگان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی مسعود مهدی زاده مقدم گفت: در راستای اجرایی شدن تفاهم نامه سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران و سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، آموزش های مورد نیاز واحدهای صنعتی به منظور ارتقا مهارت و افزایش کیفیت تولید واحدها بصورت رایگان ارائه می شود.

وی افزود: با همکاری مدیران مراکز آموزش فنی و حرفه ای در شهرستان های استان و مدیران شهرکهای صنعتی این خدمات آموزشی بطور یکسان در سطح کل استان توزیع می گردد.

وی ادامه داد: آموزش های مورد نیاز از طریق نیازسنجی از واحدهای صنعتی احصا و توسط اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان  با رعایت استانداردهای لازم برگزار و در پایان گواهینامه به شرکت کنندگان اعطامی شود.

مهدی زاده مقدم اشاره کرد: در این دوره های آموزشی تاکنون 328 نفر به میزان  17 هزار و 259 نفر ساعت آموزش دیدند.

وی اضافه کرد:آموزش نقش مهمی را در راستای توانمندسازی واحدهای صنعتی ایفا می کند و در همین جهت ارائه آموزش به آنها در زمینه های مختلف صورت می گیرد و در سال جاری از مهمترین برنامه های ما است تا با نیازسنجی که صورت پذیرفته آموزش های مختلف انجام شود.

وی تاکید کرد: اهمیت پرورش سرمایه های فکری در راستای ارتقاء دانش افراد و تلاش برای استفاده در جهت رفع موانع اساسی که پیشرفت واحدهای صنعتی را دچار مشکل می کند بسیار موثر و مفید است.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان رضوی خاطر نشان کرد: آموزش نقش مهم و استراتژیک در توسعه و پیشرفت فعالیت های واحدهای تولیدی و صنعتی دارد و هدف ما توسعه کسب و کار صاحبان صنایع و توانمندسازی بیشتر آنها است.

نظرات:

loader