1395/08/20 تعداد بازدید: 2174
print
 فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات کل شهید رجایی مشهد:باید جوانان به سمت آموزش های مهارتی بیایند

فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات کل شهید رجایی مشهد گفت: اثر نیاز به وجود مهارت در همه ارکان زندگی فردی و اجتماعی مشهود است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی، احمد زارعی در جلسه معاونین خواهر حوزه مقاومت بسیج ادارات کل شهید رجایی مشهد اظهار کرد: اثر نیاز به وجود مهارت در همه ارکان زندگی فردی و اجتماعی مشهود است.

وی ادامه داد: با توجه به نیاز به مهارت در همه ابعاد اجتماعی، اخلاقی، مادی و ... ضروری است که روحیه پشت میز نشینی در بین جوانان کاهش یابد و به سمت آموزش مهارتی بیایاند.

وی در ادامه سخنان خود به مباحث اجتماعی دامنگیر جامعه پرداخت و با تاکید بر تشکیل جلسات کاربردی و اجرایی افزود: یکی از مسایلی که امروز در جامعه علی رغم تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر عدم آغاز فعالیت های زود هنگام انتخاباتی شاهد هستیم که برخی حرکات صورت می گیرد که در شان انقلاب و اسلام نیست.

زارعی همچنین به تشریح اهداف پشت پرده فعالیت دفتر اتحادیه اروپا در تهران پرداخت و خاطر نشان کرد: نبایستی از این اهداف غافل بود که در قالب مباحث اقتصادی و حمل و نقل و ... قصد دخالت در همه امو رکشور را دارند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات کل شهید رجایی مشهد در ادامه با اشاره به برگزاری انتخبات ریاست جمهوری در آمریکا تاکید کرد: باید در نظر داشت که هر فردی رییس جمهور آمریکا باشد برای کشور ما تفاوتی نمی کند چراکه همه اینها در اتحاد و دوستی با اسرائیل اتفاق نظر دارند و این مساله ای است که باید به آن توجه داشت.

نظرات:

loader