1397/01/30 تعداد بازدید: 893
print

طی حکمی از سوی دکتر سلیمان پاک سرشت معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، آرش اخوان طبسی به سمت مدیر امور مسابقات ملی و بین المللی مهارت این سازمان منصوب شد.

در این حکم آمده است:

 

مسابقات ملی و بین المللی مهارت فرصت مغتنمی برای توسعه تعاملات بین المللی سازمان، تجربه اندوزی نخبگان مهارتی و قلمرو مناسبی برای معرفی توانمندی­ها و استعدادهای نیروی کار ایرانی و ارتقای جایگاه مهارت آموزی درکشور است. حصول نتایج شایسته و مورد انتظار درچنین رویدادهایی مستلزم برنامه­ریزی بلندمدت برای جلب مشارکت سایر دستگاه­های اجرایی در مدیریت و اجرای مسابقات، شناسایی استعدادهای مهارتی و تامین زمینه­ی مناسب برای آماده سازی و پرورش نخبگان مهارتی کشور است. حمایت و پشتیبانی از نخبگان مهارتی در طراز سایر نخبگان کشور نیز نقش بسزایی در تحصیل منافع و نتایج کوتاه مدت و بلندمدت برگزاری و شرکت در این مسابقات دارد.

نظر به توانمندی و تجربیات ارزشمند جنابعالی در زمینه مسابقات و به پیشنهاد معاونت محترم پژوهش، برنامه‌ریزی و سنجش مهارت سازمان، بدین‌ وسیله شما را به‌عنوان «مدیر امور مسابقات ملی و بین المللی مهارت»  منصوب می‌نمایم، انتظار دارم با استفاده از کلیه ظرفیت‌های درون و برون‌سازمانی تمامی مساعی خود را جهت تحقق اهداف ذیل به کار بندید:

1.    برنامه­ریزی برای فعالیت برنامه محور و موثر ستاد اجرائی مسابقات در مدیریت و برگزاری مسابقات ملی و اردوهای آماده‌سازی.

2.    ارتباط مستمر و فعالانه با سازمان مسابقات جهانی مهارت به ‌منظور هماهنگی‌های لازم جهت حضور مقتدرانه تیم ملی مهارت جمهوری اسلامی ایران در مسابقات بین‌المللی.

3.    ایجاد تعامل و ارتباط با نهادهای مربوطه درسایرکشورها به‌ منظور تبادل اطلاعات،کارشناس و برگزاری مسابقات تدارکاتی دو یا چند جانبه.

4.    مساعدت در ایجاد تشکل و سمن برگزیدگان و مدال‌آوران سنوات گذشته و استفاده از تجربیات آنان در فرآیندهای اجرائی مسابقات ملی و بین المللی.

5.    استفاده حداکثری از ظرفیت‌های موجود در بخش خصوصی، صنایع، صنوف و بنگاه‌های اقتصادی، دانشگاه‌ها و دیگر ذینفعان اجتماعی به ‌منظور گسترش مشارکت آنان در این رویداد ملی.

امید است در سایه الطاف خداوند متعال در اجرای امور محوله موفق و منصور باشید.

 

       

 

                                                                                                  سلیمان پاک­سرشت

 

 

 

 

 

نظرات:

loader