1395/08/13 تعداد بازدید: 1788
print

رییس مجمع خیرین سلامت مه ولات گفت: آموزش های فنی وحرفه ای گام مثبتی است برای شاغل شدن جوانان.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی، حجت الاسلام و المسلمین سید جابر هاشمی با همراهی غلامرضا عزار سردبیر نشریه پیام مه ولات از کارگاه های مرکز آموزش فنی و حرفه ای بازدید به عمل آورد.

هاشمی در این بازدید ضمن تقدیر از ارائه خدمات وآموزش های فراگیر به جوانان جویای کار مرکز آموزش فنی وحرفه ای را گام مثبت برای شاغل شدن جوانان بیان کرد.

وی  با اشاره به اینکه فراگیری علم و عمل برای جوانان از واجبات است ابراز امیدواری نمود که این حضورگامی باشد جهت همکاری هرچه بیشتر خیرین شهرستان در امر توسعه فضاهای فیزیکی آموزشی مرکز فنی وحرفه ای مه ولات.
حجت الاسلام هاشمی گفت: امیدوارم با حضور و مشارکت خیرین شاهد ارائه خدمات هرچه بهتر این مرکز به جوانان جویای کار باشیم.
غلامرضا عزار سردبیر پیام مه ولات از همکاری هرچه بیشتر نشریه,سایت پیام مه ولات با مرکز فنی وحرفه ای جهت انعکاس توانمندی وارائه خدمات این مرکزبه مردم اعلام آمادگی کرد.

در ادامه این جلسه رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای مه ولات اظهار کرد: طی سالهای گذشته، اغلب مدارس کشور توسط خیرین ساخته شده و در دانشگاه ها نیز کمک های این گروه به وضوح قابل مشاهده است اما امروز لازم است که خیرین و واقفان مومن و نیکوکار از نیازهای  جامعه به آموزش های مهارتی مطلع شوند و در این زمینه نیز وارد میدان شوند تا بتوان از کمک های آنان در توسعه مراکز آموزش فنی و حرفه ای استفاده بهینه کرد. وی در ادامه به تشریح مسائل و مشکلات مرکز متبوع خود پرداخت که می توان با استفاده از ظرفیت خیرین در جهت رفع این مشکلات گام برداشت و از همکاری بی شائبه حاج رضا نام آور جهت اهداء زمین به مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان تقدیر وتشکر نمود.

نظرات:

loader