1396/04/24 تعداد بازدید: 1918
print
رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور:مهارت آموزی ملی پیش نیاز رشد، بهره وری و توسعه در کشور است

رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با بیان اینکه مهارت آموزی ملی پیش نیاز رشد، بهره وری و توسعه در کشور است تاکید کرد: توسعه و به روز رسانی آموزش های فنی و حرفه ای در کشور با توجه به فناوری های روز دنیا نیاز به توجه ویژه مسئولان کشور دارد

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی به نقل از سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، محمد امین سازگارنژاد در نشست مدیران ستادی و استانی  سازمان فنی و حرفه ای کشور عنوان کرد: آموزش فنی و حرفه ای نیازمند همت و کمک مجلس شورای اسلامی است و آموزش های مهارتی می تواند به زندگی کریمانه منجر شود و از بسیاری از آسیب های اجتماعی پیشگیری کند.

وی با بیان اینکه انتقال مهارت به منابع انسانی  یکی از پیچیده ترین موضوعات دنیای امروز است گفت: نیاز ملی ما برای مهارت آموزی بی کران است و اگر هوشمندانه به این موضوع نگاه شود بخش زیادی از بحران بیکاری و اشتغال که دغدغه ملی است برطرف می شود.

وی با بیان اینکه مهارت آموزی ملی پیش نیاز رشد، بهره وری و توسعه در کشور است تاکید کرد: توسعه و به روز رسانی آموزش های فنی و حرفه ای در کشور با توجه به فناوری های روز دنیا نیاز به توجه ویژه مسئولان کشور است.

معاون وزیر و رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور تاکید کرد: انتظار ما از مجلس شورای اسلامی این است که حامی مهارت آموزی ملی باشید

نظرات:

loader