1395/08/18 تعداد بازدید: 2035
print
درخشش آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای سفیران سلامت و ایمنی راه های خراسان رضوی در نمایشگاه بین المللی لوازم و تجهیزات پلیسی، ایمنی و امنیت آیپاس 2016

آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای سفیران سلامت و ایمنی راه های خراسان رضوی در نمایشگاه بین المللی لوازم و تجهیزات پلیسی، ایمنی و امنیت آیپاس 2016 موفق به کسب عناوین برتر شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی، آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای سفیران سلامت و ایمنی راه ها با مدیریت حسین رضا پور با حضور در نمایشگاه بین المللی لوازم و تجهیزات پلیسی، ایمنی و امنیت آیپاس 2016، موفق به  کسب عنوان غرفه برتر این نمایشگاه شد.

کسب عنوان اولین آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای تخصصی در زمینه آموزش و ارتقا فرهنگ ایمنی و ترافیک در کشور از دیگر افتخارات آموزشگاه مذکور در نمایشگاه بود.

همچنین این آموزشگاه شش محصول تولیدی در بخش اختراعات و ابتکارات از جمله کمربند ایمنی کودک، چکش ایمنی مجهز به کاتر، آج سنج لاستیک، تابلو ایست فلاشر دار مجهز به چراغ قوه و انواع چراغ های آذرخشی و پلیسی و اضطراری را در نمایشگاه فوق به نمایش گذاشت و در نهایت موفق به کسب شش لوح تقدیر در مراسم اختتامیه نمایشگاه شد.

 

نظرات:

loader