1395/10/18 تعداد بازدید: 1737
print

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی و قائم مقام صندوق بازنشستگی کشور در نشستی بر انعقاد تفاهمنامه ای جهت ارائه آموزش های مهارتی به بازنشستگان و خانواده آنان تاکید کردند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی، افشین رحیمی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی و محمدرضا ترابی قائم مقام صندوق بازنشستگی کشور به همراه علیرضا کریم دادی مدیر صندوق بازنشستگی استان در نشستی به بحث و تبادل نظر پیرامون انعقاد تفاهمنامه ای جهت ارائه آموزش های مهارتی به بازنشستگان و خانواده آنان پرداختند و مقرر شد که افراد مذکور با اولویت آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای از آموزش های مهارتی بهره مند شوند.

ارائه آموزش های تخصصی صنعت ساختمان ویژه کارگران پروژه عمارت هشتم از دیگر مباحث مطرح شده در این جلسه بود که از سوی طرفین مورد تایید  و تاکید قرار گرفت.

همچنین در این نشست تعامل دوسویه و امکان استفاده از ظرفیت های دو طرف برای توسعه و پیشبرد آموزش های مهارتی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

رحیمی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی از بازنشستگان به عنوان سرمایه هایی نام برد که سال های عمر خود را در جهت پیشبرد اهداف نظام و رشد و تعالی ایران اسلامی صرف نموده و به جامعه خدمت رسانی کرده اند.

هم چنین قائم مقام صندوق بازنشستگی کشور ضمن ارائه آماری از جامعه هدف این صندوق بر تلا ش های پیگیر و مستمر درجهت رفاه حال بازنشستگان و مستمری بگیران تاکید کرد.

نظرات:

loader