1396/06/26 تعداد بازدید: 821
print
در دیدار امام جمعه گلبهار با مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی ظرفیت های آموزشی شهرستان مورد بررسی قرار گرفت

امام جمعه گلبهار در دیدار با مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی گفت: در همه امور نیاز به آموزش داریم.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی، امام جمعه گلبهار به همراه رییس شورای شهر، شهردار، بخشدار و جمعی دیگر از مسوولین شهرستان در دفتر مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان حضور یافت.

حجت الاسلام و المسلمین مروج در این دیدار با بیان اینکه آموزش یک مساله واقعی است، افزود: ما در همه اعمال و امور نیازمند به آموزش هستیم و بدون آموزش امور دچار اشکال می شود.

وی با اشاره به وجود ظرفیت های گردشگری و  زیر ساخت های موجود شهری در گلبهار خواستار ایجاد مرکز آموزش فنی و حرفه ای در شهرستان در جهت بالا بردن سطح دانش و آموزش مهارت شد.

 در ادامه این جلسه  مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان نیز در سخنانی با بیان اینکه امروز کشور به مهارت نیاز دارد اضافه کرد: امروز مهارت نقش حیاتی در سلامت و رضایت مردم دارد زیرا نبود نیروی ماهر باعث ککاهش کیفیت تولید داخلی می شود.

افشین رحیمی با اشاره به نامگذاری سال جاری تحت عنوان اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال از سوی مقام معظم رهبری، مهارت را یکی از راه های رسیدن به اشتغال عنوان کرد.

وی در ادامه ضمن تشریح طرح های وقف مهارت آموزی و مجمع خیرین توسعه و ترویج آموزش های فنی و حرفه ای در استان، از این دو و همچنین به کارگیری ظرفیت آموزشگاه  های آزاد به عنوان راهکارهایی جهت توسعه آموزش های مهارتی در گلبهار نام برد و از آمادگی آموزش فنی و حرفه ای استان جهت اجرا و پیگیری این موارد در شهرستان خبر داد.

نظرات:

loader