1396/04/15 تعداد بازدید: 1939
print

14نماینده خراسان رضوی در مرحله سوم" مسابقات انگیزشی مدیران آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای "شرکت کردند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی با برگزاری مرحله دوم مسابقات مذکور 20 از مدیران آموزشگاه های آزاد استان با کسب امتیاز لازم به مرحله سوم این رقابت ها راه یافتند که از این تعداد 14 نفر در محل مسابقات حضور یافتند.

106 شرکت کننده این مرحله طی دو روز به صورت عملی و گروهی با هم به رقابت پرداخته و در نهایت   15 نفر به مرحله چهارم و پایانی مسابقات راه خواهند یافت.

امتیازات عمومی، شناسایی فرصت ها و منابع کارآفرینانه محلی، طرح نوآوری و کارآفرینی سازمانی و تهیه ویدئو کلیپی در زمینه طرح کارآفرینانه بخشی از آزمون مرحله سوم این رقابت  ها می باشد.

این مسابقات با هدف ایجاد انگیزه، رقابت سالم، شور و نشاط ، شناسایی مدیران خلاق و برتر آموزشگاههای آزاد، استفاده از ایده های مدیران بخش خصوصی سازمان و توجه ویژه به آنان در برنامه های سازمان؛  طراحی شده است.

گفتنی است براساس اعلام دفتر آموزشگاه های آزاد و مشارکت مردمی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور نتایج مرحله سوم مسابقات حداکثر تا بیستم تیرماه جاری اعلام و مرحله چهارم مسابقات همزمان با اولین روز هفته ملی مهارت 31 تیرماه 96 برگزار خواهد شد.

 

 

 

نظرات:

loader