1396/07/11 تعداد بازدید: 653
print

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی از همکاران به مناسبت کسب امتیاز کامل شاخص ارزیابی عملکرد در جشنواره شهید رجایی تقدیر کرد.

 به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان با صدور تقدیرنامه از تلاش های همکاران و مربیان در جهت کسب امتیاز کامل شاخص های ارزیابی عملکرد جشنواره شهید رجایی تقدیر نمود.

در بخشی از این تقدیر نامه آمده است: نظام اداری کشور به عنوان بستر هدایت و تنظیم سایر نظام های فرآیند توسعه از نقش خطیر و برجسته ای برخوردار است به نحوی که هرگونه پیشرفت و توسعه جامعه منوط به عملکرد سالم و سازگار این نظام است .

سنجش میزان پویایی و بالندگی نظام اداری به منظور بهبود مستمر آن در راستای تحقق اهداف توسعه کشور امری ضروری است که هر ساله با اتکا به ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی به عنوان اجزای نظام اداری و مبتنی بر شاخص های عمومی منبعث از برنامه عملیاتی اصلاح نظام اداری و شاخص های اختصاصی دستگاهی صورت می گیرد .

در همین راستا و بر اساس نتایج ارزیابی عملکرد سال ١٣٩5 دستگاه های اجرایی استان، این اداره کل به عنوان دستگاه حائز رتبه امتیاز کامل در شاخص های اختصاصی برگزیده شده است که این انتخاب حاصل اقدامات اثر بخش جنابعالی و همکاران محترم می باشد.

بدینوسیله از تلاش های خالصانه که بنا بر احساس مسئولیت و درک ارزش های اسلامی و انسانی به ارتقای سطح خدمت رسانی به مردم عزیز استان خراسان رضوی اهتمام ورزیده اند ؛ تقدیر و تشکر به عمل می آید .

امیداست بااتکال به خداوند متعال؛ پیروی ازمنویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی ) و اجرای سیاست های عالیه دولت تدبیر و امید شاهد بهبود مستمر فرآیندهای انجام امور و توفیق ارائه خدمت بیشتر به مردم شریف استان باشیم.

 

 

 

نظرات:

loader