1396/02/11 تعداد بازدید: 2455
print

خدمات علمی و عملی روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در دوازدهمین همایش روابط عمومی الکترونیک تقدیر به عمل آمد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی، به نقل از روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور،در آستانه هفته روابط عمومی و در همایش روابط عمومی الکترونیک که با حضور مسوولین بخش روابط عمومی در کشور برگزار شد، لوح تقدیر از سوی شورای سیاست گذاری این همایش به روابط عمومی این  سازمان اهدا شد.

در این همایش به پاس خدمات علمی و عملی روابط عمومی این سازمان، از سوی سید غلامرضا کاظمی دینان،رئیس شورای سیاست گذاری، یحیی کمالی پور، رئیس شورای مشورتی همایش و علی شوقی دبیر هفته روابط عمومی از آنوش صیادنژاد، مسئول روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور تقدیر شد.

 

شایان ذکر است این همایش با حضور فعالان حوزه روابط عمومی از سراسر کشور و با موضوعاتی از قبیل مسائل پیش روی روابط عمومی الکترونیک و ارتباط آن با اینترنت انواع مدل های راه اندازی و استارت آپ ها، کسب و کار سنتی و تطابق آن با کسب و کارهای نوین و  روابط عمومی سبز روز نهم اردیبهشت ماه در هتل المپیک تهران برگزار شد.

نظرات:

loader