1396/05/28 تعداد بازدید: 2183
print
تبادل تفاهمنامه همکاری آموزشی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی و شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی و مدیرعامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد(خانگیران) تفاهمنامه همکاری به امضا رساندند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی، با حضور افشین رحیمی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی و سید مجتبی منبتی مدیرعامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد(خانگیران) تفاهمنامه همکاری طرفین به امضا رسیده و مبادله شد.

این تفاهمنامه با هدف تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری مبنی بر استفاده از ظرفیت سایر نهادها، دستگاه های در خصوص ایجاد فرصت های شغلی پایدار، پیگیری بریا ساخت  مرکز آموزش های تخصصی مرتبط با صنعت گاز در جوار شرکت یا شهرستان و استان و همچنین ارتقا کیفیت و افزایش توان فنی کارشناسان، تکنسین ها و کارگران شرکت از طریق ارائه آموزش های مهارتی به امضا رسیده و اجرایی خواهد شد.

در جلسه تبادل این تفاهمنامه مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی اظهار کرد: هدف ما افزایش کیفیت آموزش ها و کاهش هزینه های آموزش برای افراد جامعه می باشد چراکه توانمندسازی افراد برای ما بسیار حائز اهمیت است.

رحیمی ادامه داد: ماحصل تعاملات دو دستگاه به نفع مردم خواهد بود چراکه وجود افراد توانمند یعنی خدمات بهتر برای مردم.

در ادامه مدیرعامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد(خانگیران) اظهار کرد: افزایش و ارتقاء مهارت کارکنان زیر مجموعه پالایشگاه یکی از اولویت های مدنظر است زیرا نقش بسزایی در کاهش هزینه های دارد.

منبتی افزود: یکی از جالش های اساسی ما عدم امکان استفاده از نیروی بومی به دلیل عدم تخصص و مهارت  کافی در انجام کار است.

وی ادامه داد: با به کارگیری امکانات و افزایش تعاملات می توان سرخس را تبدیل به قطب آموزش حوزه نفت و گاز در منطقه کرد و در این بین آموزش فنی و حرفه ای دارای نقشی ویزه می باشد.

وی همچنین از امکان تجهیز و بازسازی مرکز آموزش فنی و حرفه ای سرخس توسط شرکت متبوعش در راستای ایجاد قطب اموزشی تخصصی حوزه نفت و گاز خبر داد.

 

نظرات:

loader