1396/03/21 تعداد بازدید: 1615
print

محمد امین سازگارنژاد، معاون وزیر و رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور طی پیامی حادثه تروریستی تهران را حضور رهبر عزیز و فرزانه ، بازماندگان این شهدای معزز و ملت شریف ایران تسلیت گفت.

شایان ذکر است مراسم بزرگداشت شهدای حادثه تروریستی تهران روز شنبه مورخ 20/3/96 با حضور حجت الاسلام احمد مازنی  عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، مسوولان و کارکنان سازمان در محل سازمان برگزار شد.

متن پیام تسلیت معاون وزیر و رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به شرح ذیل می باشد.

 

"بسم الله الرحمن الرحیم"

پر واضح است که حادثه اخیر در مرقد مطهر حضرت امام خمینی (ره) و اقدام تروریستی حمله به ساختمان اداری مجلس شورای اسلامی، نشأت از خشم و رذالت همیشگی استکبار جهانی نسبت به عشق و ارادت ملت عزیزمان به آرمان های راستین معمار بزرگ انقلاب اسلامی و همچنین نشان از کینه و حسادت همیشگیشان نسبت غیرت و وحدت هم وطنان در راستای تحقق اهداف عالیه  نظام جمهوری اسلامی ایران دارد.

در این بین تعدادی از هم وطنان عزیز و بی گناه و همچنین بزرگ مردان بی ادعایی، در راه دفاع از مردم و کشورمان به مقام والای شهادت نائل شدند که مایه اندوه و تأثر بسیار همه مردم و مسوولان نظام را فراهم ساخت .

ضمن عرض تسلیت حضور رهبر عزیز و فرزانه ، بازماندگان این شهدای معزز و ملت شریف ایران ، امید آن است که دیگر بار شاهد این چنین فجایع غیر انسانی و ددمنشانه در هیچ کجای جهان و همچنین ایران اسلامی عزیزمان نباشیم.

 

محمد امین سازگارنژاد

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی

و رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور

 

نظرات:

loader