1397/06/07 تعداد بازدید: 971
print
برگزاری مراسم تجلیل ازنفرات برتر مسابقات آزاد مهارت نانوایی با حضور مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی در مراسم تجلیل ازنفرات برتر مسابقات آزاد مهارت نانوایی گفت: باید تلاش شود تا حرمت مشاغل بازگردد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی، مراسم تجلیل ازنفرات برتر دومین دوره مسابقات آزاد مهارت نانوایی با حضور افشین رحیمی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای و علی رسولیان مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی  استانداری خراسان رضوی و اعضا اتحادیه نانوایان مشهد برگزار شد.

در این مراسم رحیمی طی سخنانی با اشاره به جایگاه ویژه نان در فرهنگ، سنت و جامعه اظهار کرد: مسابقات آزاد مهارتی در رشته های پخت نان بربری، سنگک و لواش با هدف شناسایی نخبگان صنعت نان در سطح استان برگزار شد.

وی از امکان برگزاری این مسابقات به شکل منطقه ای و حتی کشوری خبر داد و گفت: امروز سرعت پیشرفت و  تنوع در همه ابعاد زندگی بروز کرده است و نان نیز از این امر مستثنی نیست بنابراین با ایجاد خلاقیت و تنوع در این حرفه می توان همگام با نیاز جامعه حرکت کرد.

رحیمی با اشاره به اهداف سازمان آموزش فنی و حرفه ای در خصوص شناسایی نخبگان و استعدادهای مهارتی، ادامه داد: بایستی در حوزه صنایع و صنوف نیز همچون علوم، ورزش و هنر نخبگان به جامعه معرفی و جایگاه واقعی مشاغل شناسایی شود.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی، افزود: امروز فرهن گ کار در جامعه لطمه خورده و شان خود را از دست داده است بنابراین باید تلاش کرد تا حرمت مشاغل بازگردد.

گفتنی در ادامه این  مراسم از نفرات اول تا سوم مسابقات آزاد مهارت نانوایی که در هفته ملی مهارت سال جاری در مرکز آموزش فنی و حرفه ای شماره 2 مشهد برگزار شد، تجلیل به عمل آمد.

 

نظرات:

loader