1395/12/17 تعداد بازدید: 1668
print

آزمون پایانی مرحله اول اردوهای آماده سازی چهل و چهارمین مسابقات جهانی مهارت ابوظبی-2017 از تاریخ 17 لغایت 19 اسفندماه سال جاری برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی، به نقل از سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، طراحی پروژه های آزمون مرحله اول اردوهای آمادگی مسابقات جهانی مهارت (ابوظبی-2017)، 14 و 15 اسفندماه سال جاری در مرکز تربیت مربی و اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز انجام خواهد گرفت.

کارشناسان طراح پروژه ها و مسئولین کارگروه های تخصصی برای شرکت در این فرآیند در تاریخ 13 اسفندماه در مرکز تربیت حاضر خواهند شد.

آین گزارش می افزاید آماده سازی نهایی کارگاه ها، هم زمان با ورود رقابت کنندگان و کارشناسان داور به مرکز تربیت مربی و اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز در تاریخ 16 اسفند ماه سال 1395 می باشد.

رقابت کنندگان حاضر در این اردوها از بین مدال آوران مسابقات ملی مهارت در دوره های چهاردهم، پانزدهم، شانزدهم و هفدهم انتخاب شده اند.

آزمون نهایی مرحله اول در 29 رشته در روزهای 17 تا 19 اسفندماه سال 95 برگزار می گردد که در نهایت منتخبین این آزمون در اردوهای مرحله دوم شرکت خواهند نمود. پس از برگزاری آزمون مرحله دوم اردوها 35 نفر در 29 رشته از برترین ها انتخاب خواهند شد که بعد از گذراندن اردوی تخصصی به چهل و چهارمین مسابقات جهانی مهارت (ابوظبی-2017) که در مهرماه سال 1396 در کشور امارات متحده عربی برگزار می گردد اعزام خواهند شد.

گفتنی است اعضاء کارگروه های تخصصی آمادگی حضور در مسابقات جهانی بر اساس شاخص های تعیین شده در جلسات کارشناسی ستاد اجرایی از بین کارشناسان و متخصصان 29 رشته اعزامی تعیین و انتخاب شده اند.

نظرات:

loader