1396/10/03 تعداد بازدید: 788
print

مدیر اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی زندان های خراسان رضوی از برگزاری آزمون پایان دوره رشته های مهارتی در این اردوگاه با شرکت 120 نفر از مددجویان خبر داد.

  به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی، مهدویان منش اظهار کرد: با پایان یافتن دوره های آموزش فنی و حرفه ای در این اردوگاه، آزمون پایان دوره این کلاس ها با شرکت 120 نفر از مددجویان برگزار شد.

وی از آموزش مهارت های شغلی به عنوان یکی از عوامل مهم درکاهش بازگشت مجدد زندانیان به زندان نام برد و کارآفرینی را دارای نقش مهمی در پیشگیری از رفتارهای پر خطر و آسیب های اجتماعی دانست.

وی در ادامه با بیان اینکه عدم بازگشت مددجویان به زندان با آموزش رابطه مستقیم دارد،افزود: برای مددجویانی که در دوره ­های آموزش فنی و حرفه ای اردوگاه آموزش دیده اند پس از قبولی در آزمون گواهینامه مهارت صادر می شود و مددجویان می توانند پس از آزادی از تسهیلات جهت خود اشتغالی استفاده نمایند.

وی ادامه داد: آموزش های مذکور در رشته های معرق کار چوب، کمک نقاش ساختمان، پرورش ماهیان سردابی، پرورش دهنده گوسفند، سرویس و نگهداری خودرو و پرورش گیاهان دارویی ارائه شده است.

 

نظرات:

loader