1396/05/07 تعداد بازدید: 1361
print

با حضور مشاور وزیر و سرپرست دفتر توسعه اشتغال و سرمایه گذاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی راهکارهای اجرایی طرح های مهارت آموزی در محیط کار واقعی و کارورزی ، در مشهد مورد ارزیابی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی، در پی سفر علاالدین ازوجی مشاور وزیر و سرپرست دفتر توسعه اشتغال و سرمایه‌گذاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مشهد، نشست بررسی راهکارهای اجرایی طرح های مهارت آموزی در محیط کار واقعی و کارورزی دانش آموختگان دانشگاهی با حضور مسوولین دستگاه های مربوطه برگزار شد.

در این نشست در جهت تبیین طرح های اشتغالزایی و بررسی مشکل اشتغال فراگیر بحث و تبادل نظر شد و مشکات واحدهای پذیرنده مورد بررسی قرار گرفت.

 

و رییس گروه مطالعات ملی اسشتغال دفتر سیاستگذاری و توسعه اشتغال وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی ، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی به همراه معاون آموزشی این اداره کل، رییس اتاق اصناف مشهد، رییس اتاق تعاون استان، معاون اشتغال اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی، سرپرست دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استان در این جلسه که در مرکز آموزش هتلداری و گردشگری مشهد برگزار شد، حضور داشتند.                                                        

نظرات:

loader