1396/05/04 تعداد بازدید: 1299
print

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی گفت: هدف ما ارائه آموزش های تقاضا محور و سفارش محور است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی، در پی انعقاد تفاهمنامه کشوری سازمان آموزش فنی و حرفه ای با شرکت میهن یدک گرمسار، دوره های آموزشی این تفاهمنامه در بیش از بیست شهر خراسان رضوی ویژه تعمیرکاران موتور سیکلت با همکاری آموزش فنی و حرفه ای برگزار و بالغ بر هزار نفر از واجدین شرایط از آموزش های ارائه شده بهره مند شدند که مراسم اختتامیه این دوره ها با حضور افشین رحیمی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان و علی میهن دوست مدیرعامل شرکت میهن یدک گرمسار و همچنین سرهنگ احمد نوری معاون فرمانده پلیس راهور خراسان رضوی در جمع تعمیرکاران موتور سیکلت برگزار شد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان در این مراسم ضمن گرامیداشت ایام هفته ملی آموزش های فنی و حرفه ای اظهار کرد: با توجه به سیاست سازمان مبنی بر خروج از عرضه محوری آموزش و حرکت به سمت سفارش محوری، می توان اجرای تفاهمنامه دو جانبه مذکور را نمونه ای موفق از اجرای این سیاست دانست.

رحیمی با بیان اینکه امروز افراد برای احراز یک شغل علاوه بر مهارت های فنی نیازمند مهارت های دیگری نظیر کسب و کار و بازاریابی و ... هستند ادامه داد: این مهات ها در جامعه امروزیک ضرورت است.

وی با اشاره به جمعیتی که درقالب تفاهمنامه فوق در سطح استان از آموزش های لازم استفاده کرده و مهارت شغلی خود را ارتقاء داده اند اضافه کرد: با توجه به جامعه آماری افراد آموزش دیده تفاهمنامه مذکور در سطح استان، بایستی به بازخورد آموزش ها  نیز دقت کرد چراکه ارزیابی این بازخوردها به افزایش کیفیت آموزش ها کمک شایانی خواهد داشت.

در ادامه این مراسم معاون فرمانده پلیس راهور خراسان رضوی در سخنانی از آموزش به عنوان مساله ای یاد کرد که در تمام مراحل زندگی بدان نیاز هست.

سرهنگ احمد نوری با اشاره به آمار بالای تصادفات موتور سیکلت از مجموع آمار تصادفات کشور خاطر نشان کرد: تعمیرکاران موتور سیکلت در کنار پلیس می توانند سفیران سلامت راکبین موتور سیکلت ها باشند.

وی ضمن اشاره به مواردی در خصوص ایمنی موتور سیکلت بر توجه شرکت های تولید کنننده موتور سیکلت به این موارد تاکید کرد.

 

نظرات:

loader