1395/08/17 تعداد بازدید: 1721
print
برای اولین بار در گناباد اجرا شد: دوره آموزشی مدیر بوم خانه های گردشگری

فرماندار گناباد در بازدید از اولین دوره آموزشی مدیر بوم خانه های گردشگری شهرستان بر ضرورت نگاه حرفه ای به مقوله گردشگری تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی، اولین دوره آموزشی " مدیر بوم خانه های گردشگری " در گناباد با هدف تربیت نیروی ماهر جهت توسعه صنعت گردشگری شهرستان با همکاری مشترک اداره میراث فرهنگی و گردشگری و مرکز آموزش فنی و حرفه ای گناباد برگزار شد.

این دوره به دلیل اهمیت مورد بازدید فرماندار و بخشدار مرکزی شهرستان گناباد از قرار گفت که در این بازدید فرماندار شهرستان بر ضرورت نگاه حرفه ای به مقوله گردشگری تاکید نمود و گفت : تاکنون رویکرد بخش خصوصی به مقوله گردشگری رویکردی حرفه ای نبوده است و اگر چه عملکرد افرادی که برای اولین بار در این حوزه وارد شده ه اند نسبتا خوب بوده است اما اکنون ضرورت تبدیل رویکرد سنتی به رویکردی حرفه ای و علمی در این حوزه  احساس می شود.

وی درادامه افزود: امیدواریم در آینده ای نزدیک با برگزاری این دوره ها و پیگری دستگاه های مرتبط  شاهد تبدیل شهرستان گناباد به یک قطب گردشگری در ناحیه جنوب خراسان رضوی باشیم .

نظرات:

loader