1396/04/21 تعداد بازدید: 1555
print
بازدید مدیرکل دفتر فرهنگی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی از مرکز مهارت های پیشرفته ارم مشهد

کارگاه های مرکز مهارت های پیشرفته ارم مورد بازدید مدیرکل دفتر فرهنگی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی، بی نظیر جلالی در سفر به مشهد با همراهی رییس اداره توسعه فرهنگی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی و معاون آموزشی این اداره کل و جمعی از کارشناسان اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان از کارگاه های  مرکز مهارت های پیشرفته ارم بازدید به عمل آورد.

در این بازدید مربیان کارگاه های مذکور به ارائه توضیحاتی در خصوص استانداردهای آموزشی پرداختند و از سوی جلالی نیز سوالاتی در خصوص اشتغال کارآموزان پس از طی دوره های آموزشی مطرح شد.

در ادامه در نشستی که برگزار شد، جلالی ضمن تقدیر از آموزش های مهارتی در راستای ایجاد اشتغال بر لزوم توسعه فرهنگ کار در جامعه تاکید کرد: یکی از فعالیت های ما در جهت ارتقاء فرهنگ کار معرفی مشاغل است که آموزش فنی و حرفه ای در این زمینه بسیار موثر می باشد.

وی ارتقا فرهنگ کار را نیازمند کار ریشه ای و درازمدت عنوان کرد.

در ادامه این نشست سقاء خراسانی معاون آموزشی اداره کل آموزش فنی و  حرفه ای استان به ارائه توضیحاتی در خصوص حوزه های چهارگانه آموزش های مهارتی در دو بخش دولتی و خصوصی پرداخت و با اشاره به نزدیک شدن هفته ملی مهارت از رونمایی طرح آموزش زنان سرپرست خانوار با هدف ایجاد 2 هزار شغل در این هفته خبر داد .

وی با بیان اینکه امروز فرهنگ کار آسیب دیده است از لزوم همکاری همه دستگاه های در جهت توسعه فرهنگ کار گفت و افزود: بایستی شان همه مشاغل مشخص شود و ارتقا یابد.

خراسانی همچنین از اجرای طرح های کارورزی و آموزش در محیط  کار واقعی در سطح استان گفت.

نظرات:

loader