1396/02/21 تعداد بازدید: 2364
print
با مشارکت سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور برگزار می شود: همایش تخصصی فضای مجازی تولید ثروت و آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای

همایش تخصصی فضای مجازی تولید ثروت و آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای با هدف استفاده از ظرفیت های فضای مجازی، توسط آموزشگاه ها برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با همکاری سازمان فناوری اطلاعات ایران و کانون انجمن های صنفی کارفرمائی آموزشگاه های آزاد  همایش تخصصی فضای مجازی تولید ثروت و آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای را  با هدف استفاده از ظرفیت های فضای مجازی، توسط آموزشگاه ها برگزار می کند.

این همایش با حضور معاون وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان،جمعی از اعضای هیأت مدیره کانون،و سازمان فناوری اطلاعات ایران 21 اردیبهشت ماه در سالن شهید قندی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار می شود.

از جمله موارد مطروحه در این همایش معرفی دستاوردهای فناوری اطلاعات سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در سال گذشته،معرفی سامانه تعاملی ملی مهارت، سامانه پورتال ماتریسی آموزشگاه های آزاد و معرفی مسابقه تولید محتوای الکترونیکی می باشد.

شایان ذکر است آموزشگاه های حاضر به ارائه نقطه نظرات،تجارب و پیشنهادات خود در خصوص حضور فعال در فضای مجازی و تولید ثروت دراین حوزه می پردازند.

نظرات:

loader