1396/01/23 تعداد بازدید: 1608
print

سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور حمایت معنوی خود را از دوازدهمین همایش روابط عمومی الکترونیک و ششمین کنفراس روابط عمومی، صنعت که در اردیبهشت سال جاری در هتل المپیک تهران برگزار می شود،اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل ادراه کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی براساس اعلام  سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، در نشستی که با حضور مدیرکل دفتر نظارت، بهسازی و هدایت شغلی سازمان، مسئول و کارشناسان روابط عمومی و دبیر دوازدهمین همایش روابط عمومی الکترونیک و ششمین کنفراس روابط عمومی و صنعت برگزار شد، این سازمان همکاری خود با دو همایش مذکور را اعلام کرد.

بنا براین گزارش،این همایش ها  به ترتیب در نهم و دهم اردیبشهت سال جاری در دو بخش: روابط عمومی، الکترونیک و تغییر در نهادها مدل ها و روندهای مدیریتی و روابط عمومی،صنعت و رهبری تغییر برگزار می شود .

این همایش در بخش نخست خود،با عنوان دوازدهمین همایش روابط عمومی الکترونیک،به تبیین مسائل پیش روی روابط عمومی الکترونیک و ارتباط آن با اینترنت اشیاء مدل های راه اندازی و استارت آپ ها، کسب و کار سنتی و تطابق آن با کسب و کارهای نوین و  روابط عمومی سبز می پردازد.

این گزارش می افزاید:در روز دوم برگزاری همایش با عنوان: ششمین کنفراس روابط عمومی و صنعت، محور مطالب ارتباط روابط عمومی با صنعت و ارتقای حس رضایتمندی، رقابت پذیری در بازارهای جهانی،صنعت و افزایش بهره وری در محیط کار خواهد بود.

گفتنی است در این دو همایش کارشناسان حوزه روابط عمومی و سایر حوزه های سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور حضور خواهند داشت.

 

نظرات:

loader