1396/03/24 تعداد بازدید: 2589
print
انعقاد تفاهمنامه  همکاری آموزشی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی و شرکت آذرخش انتقال نیرو پاژ

با امضا مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی و مدیر عامل شرکت آذرخش انتقال نیرو پاژ، تفاهمنامه همکاری طرفین مبادله شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل ادراه کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی، افشین رحیمی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی و فرزاد زیبایی مدیر عامل شرکت آذرخش انتقال نیرو پاژ در نشستی تفاهمنامه همکاری آموزشی دو جانبه ای را به امضا رسانده و مبادله کردند.

این تفاهمنامه به منظور تقویت و توسعه سطح داشن فنی و مهارتی منابع انسانی شاغل در واحدهای تولیدی و صنعتی و کمک به ارتقای بهره وری و کیفیت تولیدات ملی در حوزه های انتقال نیرو، مخابرات و صنایع وابسته و نیز هم افزایی و استفاده متقابل از توان علمی و اجرایی طرفین در جهت حمایت از تولید و اشتغال پایدار بین دو دستگاه فوق منعقد شده است.

بر اساس این تفاهمنامه هریک از طرفین در جهت پیشبرد اهداف تعهداتی را عهده دار شده اند که از آن جمله می توان به نیاز سنجی آموزشی دربخش انتقال نیرو و مخابرات  و صنایع وابسته، تجهیز مکان آموزشی براساس استانداردهای سازمان آموزش فنی و  حرفه ای، همکاری در جهت طراحی و برنامه ریزی و اجرای طرح ها و دوره های آموزشی به عنوان تعهدات شرکت آذرخش اشاره کرد.

همچنین اد اره کل آموزش فنی و حرفه ای استان نیز در بخشی از تعهدات خود ارائه خدمات آموزش فنی و حرفه ای به ویژه در حوزه  فناوری های نرم و شناختی و نیز آموزش های مهارتی در حوزه کسب و کار، برگزاری آزمون و اعطای گواهینامه معتبر به شرکت کنندگان در دوره های آموزشی و نیز برنامه ریزی و اجرای دوره های آموزشی جهت متقاضیان آموزش های مهارتی معرفی شده از سوی شرکت را متقبل شده است.

گفتنی است این تفاهمنامه به مدت 4 سال دارای اعتبار بوده و قابل اجراست.

نظرات:

loader