1395/09/17 تعداد بازدید: 1933
print
افتتاح اولین آموزشگاه الکترونیک مراقبت زیبایی کشور در مشهد

اولین آموزشگاه الکترونیک مراقبت زیبایی کشور با حضور مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی در مشهد آغاز به کار کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی، مراسم افتتاحیه نخستین آموزشگاه الکترونیک مراقبت زیبایی کشور با حضور افشین رحیمی مدیرکل آموزش فنی و  حرفه ای استان، معاونین و روسای ستادی این اداره کل و تعدادی از روسای مراکز آموزش فنی و حرفه ای مشهد و همچنین سرهنگ مهدی منصورزاده رئیس اداره اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان برگزار شد.

این آموزشگاه در نوع خود بی نظیر بوده و به عنوان اولین آموزشگاه الکترونیک رشته مراقبت زیبایی کشور، کار خود را آغاز کرده است.

در مراسم افتتاحیه آموزشگاه مذکور مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی ضمن ابراز خرسندی از پیشتاز بودن خراسان رضوی در حوزه آموزش های مهارتی مجازی اظهار کرد: با توجه به اینکه امروز مدل آموزش مجازی در دنیا گسترده و به نوعی جایگزین آموزش های سنتی شده است می توان گفت که ما نیز شاهد نسل جدیدی از آموزش های مهارتی هستیم.

وی گفت: تکرار پذیر بودن دریافت آموزش ها برای مهارت آموزان، نبود وابستگی و محدودیت زمانی در ارائه آموزش های مجازی و قابلیت نگهداری فایل های آموزشی صرفه جویی در هزینه ها و وقت از ویژگی های آموزش در فضای مجازی است.
وی موفقیت آموزش الکترونیک حوزه مراقبت زیبایی را با توجه به حساسیت های خاص آن منوط به کیفیت مطلوب، به روز بودن و رعایت موازین و اخلاقیات عنوان کرد.

در ادامه این مراسم رئیس اداره اماکن عمومی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی نیز در سخنانی توجه به اصول کار در فضای مجازی را عامل پیشگیری از بسیاری از مسایل عنوان کرد.

منصور زاده با اشاره به اهمیت مساله اشتغال در جامعه کنونی خاطر نشان کرد: هرچه در زمینه اشتغال موفق تر عمل شود، درب های زندان ها بسته خواهد ماند که این  مهم از آثار آموزش های مهارتی منجر به اشتغال می باشد.

 

 

نظرات:

loader