1396/01/27 تعداد بازدید: 2033
print
اعلام نتایج مرحله اول نخستین دوره مسابقات انگیزشی ویژه مدیران آموزشگاه های فنی و حرفه ای آزاد کشور

دبیر نخستین دوره مسابقات انگیزشی ویژه مدیران آموزشگاه های فنی و حرفه ای آزاد کشور از راه یابی 570 نفر به مرحله دوم این مسابقات خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل آموزش فنی و  حرفه ای خراسان رضوی به نقل از سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، سلمان ثنائی اظهار کرد: از میان 3 هزار و 15 نفر شرکت کننده در نخستین مرحله این رقابت ها اسامی 570 نفر از برگزیدگان به مرحله دوم راه یافتند.

وی افزود: مرحله دوم نخستین دوره مسابقات انگیزشی ویژه مدیران آموزشگاه های فنی و حرفه ای آزاد کشور،سوم خرداد ماه سال جاری، به صورت آزمون الکترونیکی و  هم زمان در کلیه استان ها برگزار می شود.

دبیر این مسابقات در خصوص چگونگی نحوه ارزیابی شرکت کنندگان مرحله اول اعلام کرد:از هر استان سه نفر از شرکت کنندگان بر اساس بالاترین امتیاز کسب شده در سطح استان به صورت مستقیم، و مابقی طبق بالاترین امتیاز کسب شده در سطح کشور به مرحله دوم راه یافته اند.

وی ادامه داد: استان اصفهان با 95 برگزیده بالاترین تعداد راه یافته گان به مرحله دوم را دارا است.

ثنایی اضافه کرد: عناوین مرحله دوم این مسابقات که به صورت آزمون الکترونیکی برگزارمی شود، طی دستوالعملی از سوی قائم مقام ریاست سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و رئیس شورای راهبردی مسابقات به کلیه استان ها ابلاغ شده است.

گفتنی است هدف از برگزاری این سری از مسابقات، ایجاد انگیزه، رقابت سالم شور و نشاط و شناسایی مدیران خلاق  و برتر آموزشگاه های فنی و حرفه ای آزاد کشور است.

 

نظرات:

loader