1396/05/22 تعداد بازدید: 1969
print

دبیر مسابقات قرآنی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی گفت: نفرات برتر هر رشته در گروه کارکنان به مرحله منطقه ای مسابقات اعزام خواهند شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی، عباس مهاجر بعد اظهار کرد: در پی  برگزاری مرحله استانی  ششمین دوره مسابقات قران کارکنان سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در مشهد نفرات اول تا سوم  هر رشته انتخاب شدند.

وی با بیان اینکه مرحله استانی مسابقات در گروه های کارکنان، خانواده کارکنان و آموزشگاه های آزاد برگزار شد، افزود: تنها نفرات برتر رشته های ترتیل، اذان، قرائت، مفاهیم و حفظ در گروه کارکنان به مرحله منطقه ای مسابقات اعزام خواهند شد.

وی در ادامه به معرفی نفرات اول تا سوم گروه کارکنان درهر رشته پرداخت و گفت: در بخش برادران به ترتیب در رشته ترتیل عباس مهاجر بعد از مشهد، ابراهیم کاکایی از چناران و حسین تاتاری از مشهد رتبه های اول تا سوم را کسب نمودند.

مهاجر بعد اضافه کرد: در رشته قرائت محمد حسین شریعتی از کاشمررتبه اول و ابراهیم کاکایی از چناران رتبه دوم و در رشته اذان نیز محمد حیاتی از بجستان رتبه اول،  هادی باقری از مشهد رتبه دوم وعباس مهاجر بعد و علی شاکری صدر مشترکا رتبه سوم را کسب کردند.

 

دبیر مسابقات قرآنی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی از سعید رضائیان از قوچان، مهدی کوشکباغی از جغتای و مهدی عربی از سرخس به عنوان نفرات اول تا سوم رشته مفاهیم گروه برادران و از آمنه قسیمی و محدثه نجات هردو از مشهد به عنون نفرات اول و دوم رشته ترتیل گروه خواهران نام برد.   

مهاجر بعد ادامه داد: خدیجه رفیعی از قوچان، راضیه عبدی از مشهد و نرگس رجائیان از بجستان نیز حائز رتبه های اول تا سوم رشته مفاهیم این مرحله از رقابت ها شده اند.

 

وی خاطر نشان کرد: نفرات اول هر رشته پایان مردادماه در رقابت های منطقه ای این دوره از مسابقات در استان گلستان شرکت خواهند کرد.              

نظرات:

loader