1396/04/28 تعداد بازدید: 1740
print

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی تاکید کرد: در راستای ترویج و تقویت مهارت آموزی و معرفی آموزش فنی و حرفه ای به جامعه و جوانان ، الگو سازی مناسب صورت گیرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی، در پی برگزاری جلسه ستاد بزرگداشت هفته ملی مهارت افشین رحیمی ویژه برنامه های این اداره کل در هفته مذکور را اعلام کرد.

وی افزود: در برنامه ریزی های صورت گرفته برگزاری بزرگداشت هفته ملی مهارت تلاش شده تا در راستای ترویج و تقویت مهارت آموزی و معرفی آموزش فنی و حرفه ای به جامعه و جوانان ، الگو سازی مناسب صورت گیرد.

وی با اشاره به ملاک قرار دادن دستورالعمل ها و برنامه های هفته مهارت و تاکید بر لزوم اطلاع رسانی فعالیت ها از دعوت از مسوولین، مدیران، نمایندگان استان و ائمه جمعه جهت بازدید از مراکز آموزش فنی و حرفه ای گفت و ادامه داد: برگزاری نشست های تخصصی با صنایع، اصناف و دانشگاه های بخشی دیگر از برنامه  های ما در این ایام است.

وی با تاکید بر همراهی و همکاری بخش خصوصی در برگزاری هرچه شایسته تر بزرگداشت روز ملی آموزش فنی و حرفه ای اضافه کرد: همایش استانی آموزشگاه های آزاد استان نیز در هفته ملی مهارت برگزار خواهد شد.

رحیمی همچنین از رونمایی از پرتال جدید اداره کل و برپایی مسابقات ورزشی و جشنواره محتوای الکترونیکی به عنوان بخشی دیگر از برنامه های بزرگداشت 6 مرداد نام برد و بیان کرد: جهت آشنایی بیشت مردم با آموزش های مهارتی بنرهای تبلیغاتی در ایام هفته ملی مهارت در سراسر شهر مشهد و همچنین شهرستان ها نصب شده ودر معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

وی اظهار داشت: شرکت کارکنان در نماز سیاسی عبادی جمعه وبرگزاری نشست خبری همچنین تهیه گزارش های تلویزیونی و رادیویی از اموزش های مهارتی سطح استان در طول هفته ملی مهارت عملی خواهد شد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی ادامه داد: علاوه بر کلیه برنامه ریزی های صورت گرفته بر اساس برنامه کشوری مرحله استانی هجدهمیم مسابقات ملی مهارت نیز در این ایام برگزار خواهد شد.

 

نظرات:

loader