1396/03/31 تعداد بازدید: 1862
print

در نشست معاون استاندار و فرماندار مشهد و مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی بر اجرای طرح آموزش در محیط واقعی کار تاکید شد.


به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی، افشین رحیمی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان با در نشستی با محمد رحیم نوروزیان معاون استاندارو فرماندار مشهد به تبیین طرح آموزش در محیط واقعی کار و طرح کارورزی دانش آموختگان دانشگاهی پرداخت.

در این جلسه رحیمی آشنایی با محیط کسب و کار، کسب تجربه و آماده سازی ، ایجاد خودباوری در مهارت آموزی برای ورود به عرصه اشتغال و کارآفرینی، حفظ و پایداری مشاغل سنتی و بومی به ویژه در صنایع دستی و کمک به بنگاه های فعال به منظور شناسایی و جذب نیروی مستعد و توانمند را از جمله اهداف طرح آموزش در محیط کار واقعی عنوان کرد.

وی افزود: در این طرح بنگاه های اقتصادی در صورت داشتن شرایط لازم به عنوان مرکز یادگیری تلقی شده و استاد کار مربوطه پس از تعیین صلاحیت به عنوان یک مربی شناخته می شوند.

در ادامه این نشست نوروزیان ضمن استقبال از اجرایی شدن طرح آمادگی خود را جهت حمایت از اجرای طرح عنوان کرد.

در این نشست مهدی ملکی رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شماره 2 مشهد به عنوان مرکزی که به طور متمرکز مجری طرح در مشهد می باشد به ارائه توضیحاتی در خصوص اقدامات انجام گرفته پرداخت.

در ادامه مقرر شد نشست کارگروه اشتغال استان جهت تبیین طرح برگزار گردد.

 

 

نظرات:

loader