1395/08/24 تعداد بازدید: 2963
print

توزیع کارت ورود به جلسه ششمین مرحله آزمون های سراسری سنجش مهارت و آزمون های تفاهمنامه های صنایع دستی و فرش و سال جاری در خراسان رضوی آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی، ششمین مرحله آزمون های سراسری سنجش مهارت و آزمون های تفاهمنامه های صنایع دستی و فرش و سال جاری در خراسان رضوی  همزمان با سراسر کشور 27 و 28 آبان ماه سال جاری برگزار می شود که توزیع کارت ورود به جلسه این آزمون ها از 24 آبان ماه آغاز و تا 26 این ماه ادامه خواهد یافت.

ثبت نام کنندگان  آزمون تفاهمنامه ها در مدت مذکور می توانند با مراجعه به  سامانهhttp://advari.irantvto.ir  و درج شناسه پرداخت و شماره پرونده، و یا با درج مشخصات فردی،کارت ورود به جلسه خود رادریافت نمایند.

هم چنین متقاضیان شرکت در ششمین  آزمون سراسری سنجش مهارت (کارآموزان بخش های دولتی و آموزشگاه های آزاد) که قبلاً برای شرکت در آزمون مورد نظر ثبت نام نموده اند،  با مراجعه به سامانه http://azmoon.portaltvto.com و با درج شناسه پرداخت و شماره پرونده و یا با درج مشخصات فردی، نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام نمایند.

داوطلبان پس از شرکت در آزمون کتبی و کسب نمره قبولی براساس برنامه زمانبندی اعلام شده از سوی اداره سنجش استان برای شرکت در آزمون عملی باید به حوزه های تعیین شده مراجعه نمایند.

نظرات:

loader