1397/12/20 تعداد بازدید: 1015
print
معاون عملیات هنگ مرزی تایباد: آموزش های مهارتی پلی است بین پادگان و بازار کار

معاون عملیات هنگ مرزی تایباد در بازدید از مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان گفت: آموزش های مهارتی گامی موثر در تربیت نیروی متخصص و کارآمداست.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی، سرهنگ غضنفر قاسمی در بازدید از کارگاه های آموزشی مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهید عباسیان تایباد،ازنزدیک با فعالیت های آموزشی این مرکز آشنا شد.

 وی در این بازدید ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش های شبانه روز کارکنان مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان تایباد فعالیت های آموزشی کارگاه های مرکز را گامی مهم و موثر در تربیت نیروی متخصص و کارآمد برشمرد و خواستار توجه ویژه به مقوله آموزش های مهارتی در سطح شهرستان شد.

قاسمی آموزش های مهارتی را پلی ارزشمند میان پادگان و بازارکار ذکر کرد و گفت : فقدان مهارت در میان سربازان و جوانان جویای کار و تفکر پشت میز نشینی موجب ایجاد بیکاری در سطح جوانان شهرستان شده است که مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان با توان آموزشی خود می توانند با توانمند سازی جوانان شهرستان به ابزار مهارت ،  این فشار را از سطح جامعه و خانوارهای شهرستان بکاهند .

 در ادامه اسماعیل نیک محمدی رئیس مرکز  آموزش فنی و حرفه ای تایباد نیز با تشریح قعالیت های مرکز آموزش فنی وحرفه ای شهرستان  اظهار داشت : مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان با دارا بودن 5 کارگاه و بیش از 16 حرفه آموزشی و دارای 10 آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای توانسته است گام های مهم و موثری را در راستای توسعه و گسترش آموزش های مهارتی در سطح شهرستان  بردارد و زمینه تربیت نیروی متخصص و کارآمد و همچنین توانمند سازی نیروی انسانی شاغل در بازار کار را تا حدودی فراهم نماید.

وی وجود مربیان کارآمد کارگاه های آموزشی را از دیگر نقاط قوت این مرکز برشمرد و خواستار توسعه بیش از پیش آموزش های مهارتی در سطح شهرستان با همکاری و تعامل سایر دستگاه های اجرایی و اداره کل آموزش فنی وحرفه ای خراسان رضوی شد.

 

نظرات:

loader