1395/11/25 تعداد بازدید: 1959
print
فرماندار خلیل آباد بر توانمندسازی مهارتی بانوان تاکید کرد.

فرماندار خلیل آباد از جشن بزرگ انقلاب در مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان بازدید به عمل آورد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل آموزش فنی و  حرفه ای خراسان رضوی مجتبی شاکری فرماندار خلیل آباد به همراه مسئولین دستگاه های اجرایی شهرستان از مراسم جشن انقلاب که به همت مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان خلیل آباد برگزار شد بازدید نمود.
شاکری در جمع مربیان و کارآموزان مرکز ضمن تاکید بر لزوم توانمند سازی بانوان، افزود: ارتقاء توان علمی و مهارتی بانوان از طریق آموزش های مهارتی فنی و حرفه ای در زمینه های خانه داری، صنایع دستی و آشپزی با توجه به نیاز آنان ضمن رفع نیازهای خود، نقش بسزایی در تربیت فرزندان و آموزش آنان برای ایفای نقش های اجتماعی در آینده دارد.
وی ادامه داد: بانوان می توانند با فراگیری یک مهارت و با ایجاد شغل به اقتصاد خانواده کمک نمایند و برخی با کسب فناوری های جدید می توانند در پیشبرد اهداف اصلی خود در زمینه های فرهنگی، پژوهشی و تحصیل به رشد و توسعه عالی دست یابند.
فرماندار خلیل آبادهمچنین با تاکید بر بروزرسانی آموزش های مهارتی اظهار کرد: مراکز آموزش فنی و حرفه ای باید برای بروز رسانی روش های نوین آموزشی، تدوین استانداردها، توسعه مهارت های پیشرفته و افزایش بهره وری از اساتید مجرب و باسابقه استفاده نماید،
 

نظرات:

loader