1397/06/24 تعداد بازدید: 1089
print
دیدار رئیس اتحادیه فرش دست باف خراسان رضوی از مرکزآموزش فنی و حرفه ای خواهران مشهد

در دیدار رئیس اتحادیه فرش دست باف خراسان رضوی با رئیس مرکزآموزش فنی و حرفه ای خواهران مشهد برارتقاء کیفیت آموزش ها تاکید شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی، هادی مخملی رئیس اتحادیه بافندگان فرش دست باف استان با حضور در مرکز آموزش  فنی و حرفه ای مشهد ضمن بازدی از کارگاه های این مرکز در نشستی با رئیس مرکز در خصوص اجرای دوره های آموزشی ویژه شاغلین تحت پوشش اتحادیه و طرح "مهارت آموزی در محیط کار واقعی" به بحث و تبادل نظر پرداخت.

مخملی ضمن استقبال از همکاری دو مجموعه در برگزاری کارگاه های آموزشی جهت ارتقاء مهارت شاغلین تحت پوشش اتحادیه و معرفی واحدهای پذیرنده به مرکز خاطر نشان کرد: فرش دستباف به عنوان یک تولید ملی باید مورد حمایت قرار گیرد.
مخملی اظهار داشت: رونق فضای کسب و کار مستلزم دیدگاه جهانی، پویاسازی حوزه تولید و تلاش در رسیدن به بالندگی در اقتصاد مقاومتی است.
رئیس اتحادیه صادرکنندگان فرش دستباف خراسان رضوی گفت: ساماندهی کارگاه های قالیبافی به صورت متمرکز و توجه به بیمه قالیبافان، شرایط تولید فرش در این استان را بهتر کرده و به نظر می رسد افزایش صادرات در این بخش ارزآوری مطلوبی برای استان داشته باشد.

در ادامه این نشست نوشین توکلی در سخنانی به تشریح طرح مهارت آموزی در محیط واقعی کار پرداخت.

 

نظرات:

loader