1397/08/14 تعداد بازدید: 1532
print
تبیین طرح مهارت آموزی در محیط واقعی کار در جمع مدیران مراکز رشد پارک علم و فناوری خراسان رضوی توسط رئیس مرکز آموزش مهارتهای پیشرفته ارم

رئیس مرکز آموزش مهارتهای پیشرفته ارم مشهد گفت: اجرایی شدن طرح مهارت آموزی در محیط واقعی در مراکز رشد فناوری می تواند نمونه ارزشمندی در راستای ترویج و توسعه آموزش های مهارتی توام با کار سازمان آموزش فنی وحرفه ای باشد

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی، با توجه به اهمیت طرح مهارت آموزی در محیط واقعی کار ، طی نشستی باحضور مدیران مراکز رشد پارک علم و فناوری خراسان رضوی ، این طرح توسط سیروس نخودچی رئیس مرکز آموزش مهارتهای پیشرفته ارم تبیین شد.

نخودچی در این جلسه اظهار کرد:  شرکت های نوآور و دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری ، ظرفیت مناسبی جهت پذیرش کارورزان و مهارت آموزان متقاضی حضور در این طرح را دارند.

وی افزود: اجرایی شدن طرح مهارت آموزی در محیط واقعی در مراکز رشد فناوری می تواند نمونه ارزشمندی در راستای ترویج و توسعه آموزش های مهارتی توام با کار سازمان آموزش فنی وحرفه ای باشد.

در ادامه این نشست مدیر مراکز رشد فناوری پارک علم و فناوری خراسان نیز ضمن استقبال از اجرای این طرح در پارک علم و فناوری گفت : کار آفرینان و نوآورانی که در قالب واحدهای نوپا در پارک مستقر هستند و در زمینه های مختلف فعالیت می نمایند می توانند در قالب این طرح از طریق مهارت آموزی به متقاضیان ، درجهت ایجاد و توسعه حرفه های جدید اقدام نمایند.

سید ایمان شریعتی اشاره کرد: مراکز رشد فناوری آمادگی جهت اجرایی شدن این طرح را دارند.

لازم به ذکر است در این جلسه مدیران مراکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات ، انرژی و فناوری جامع حضور داشته و مدیران مراکز رشد شهرستان ها نیز از طریق ویدئو کنفرانس شرکت نمودند.

 

 

نظرات:

loader