1397/11/10 تعداد بازدید: 880
print
تاکیدرئیس اتاق اصناف تایباد بر نقش آموزش های مهارتی در رفع نیازهای تخصصی اصناف

رئیس اتاق اصناف تایباد گفت : با آموزش فنی وحرفه ای استاد کاران صنوف می توان نیاز به ارتقاء تخصصی اصناف را مرتفع کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی، سید کاظم سید الحسینی رییس اتاق اصناف شهرستان تایباد به همراه روسای صنف طلا و جواهر ، لوازم خانگی ، کامپیوتر و فن آوری اطلاعات و ... دیگر کارشناسان از کارگاه ها و امکانات آموزشی مرکز آموزش فنی وحرفه ای تایباد بازدید بعمل آوردند.

 سید الحسینی در حاشیه این بازدید در نشستی که با رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای تایباد برگزار شد اظهار کرد: با آموزش فنی وحرفه ای استاد کاران صنوف می توان زمینه ارتقاء تخصصی آنها را فراه کرده و نیاز جامعه به این ارتقا و توسعه را رفع کرد.

در ادامه این نشست اسماعیل نیک محمدی رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای تایباد ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افزود : به منظور هم افزایی مهارتی بین شاغلین این بخش و مربیان مرکز آموزش فنی و حرفه ای ، برنامه های در دست بررسی و اقدام می باشد .

وی ادامه داد: با هماهنگی های انجام شده و همکاری و تعامل بیشتر مرکز و اتاق اصناف مقرر شده است که کلیه استاد کاران در حرفه های مشخص شده از طریق اتاق اصناف به مرکز معرفی شوند تا آموزش های تکمیلی را ببینند.

نظرات:

loader