1396/12/15 تعداد بازدید: 1394
print
برگزاری دوره آموزشی مدیران فنی شرکت های حمل ونقل جاده ای درمرکز آموزش فنی و حرفه ای کاشمر

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای کاشمر گفت: دوره آموزشی مدیران فنی شرکت های حمل ونقل جاده ای بار و مسافر در این شهرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی، ابوالفضل خبازی اظهار کرد: دوره آموزشی مدیران فنی شرکت‌های حمل‌ونقل جاده‌ای بار و مسافر در راستای اجرای تفاهم‌نامه همکاری آموزشی بین سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور و سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای به‌منظور ارتقای مهارت و دانش شاغلین این بخش برگزار شده است.

وی با اشاره به‌ضرورت ارائه آموزش‌های مهارتی و تخصصی به فعالان بخش حمل‌ونقل بار و مسافر، یادآور شد: پس از بررسی نیازسنجی آموزشی با تدوین اولویت‌ها و توجه به استانداردهای آموزشی گروه‌های هدف در قالب این تفاهم‌نامه سازمان‌دهی شدند که با اولویت استفاده از امکانات و کارگاه‌های آموزشی مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای دولتی و آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای آزاد دوره‌ها برگزار می‌شود.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای کشور بابیان اینکه با هماهنگی‌های انجام‌شده این دوره آموزشی با حضور 30 نفر از مدیران فنی شرکت‌های حمل‌ونقل جاده‌ای بار و مسافر کاشمر برگزار شد، خاطرنشان کرد: شرکت‌کنندگان زیر نظر حسین رضاپور رئیس کمیته آموزش جمعیت طرفداران ایمنی راه‌های خراسان رضوی در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای کاشمر، آموزش‌ها و مهارت‌های لازم را به‌صورت عملیانی و عملی را فراگرفتند.

 وی با تأکید بر اینکه این دوره آموزشی به همت مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای کاشمر با همکاری آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای حمل‌ونقل سفیران سلامت ایمنی و راه‌ها برگزار شد، بیان کرد: مدیران فنی شرکت‌کننده در این دوره آموزشی پس از اخذ نمره قبولی در آزمون پایانی گواهینامه صادره از ناحیه سازمان فنی و حرفه‌ای دریافت می‌کنند.

 خبازی با اشاره به نزدیک شدن به ایام پایانی سال و آغاز سفرهای نوروزی و ضرورت پیشگیری از بروز حوادث ترافیکی، افزود: قطعاً ارائه آموزش‌های لازم به فعالان و دست‌اندرکاران حوزه حمل‌ونقل بار و مسافر می‌تواند نقش بسزایی در جلوگیری از حوادث و کاهش تلفات ناشی در حوزه ترافیک داشته باشد.

 

نظرات:

loader