1397/10/26 تعداد بازدید: 1078
print
بازدید نماینده مردم سبزوار،خوشاب ،داورزن ،جوین ،جغتای و ششتمد در مجلس شورای اسلامی از کارگاه های مرکز آموزش فنی و حرفه ای  سبزوار

نماینده مردم سبزوار،خوشاب ،داورزن ،جوین ،جغتای و ششتمد در مجلس شورای اسلامی در بازدید مرکز آموزش فنی و حرفه ای سبزوار قول پی گیری مشکلات حقوقی کارکنان را داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی، با پیگیری های مستمر رئیس مرکز آموزش فنی وو حرفه ای سبزوار، رمضانعلی سبحانی فر نماینده شهرستان های سبزوار، خوشاب ، داورزن ، جوین ، جغتای و ششتمد در مجلس شورای اسلامی از مرکز آموزش فنی و حرفه ای سبزوار بازدید نمود.

سبحانی فر در ادامه این بازدید در نشستی صمیمی با کارکنان مرکز، به سخنانی که آنان در خصوص مشکلات آموزشی و حقوقی مطرح کردند گوش فرا داد و در پایان نیز در خصوص مشکلات آموزشی و حقوقی کارکنان قول حمایت و پیگیری داد.

در این جلسه رئیس مرکز پیرامون 44 ساعت مؤظفی بودن آموزش مربیان در طول هفته و حقوق پایین کارکنان نسبت به دستگاههای دیگر و به روز نبودن بعضی از دستگاها و تجهیزات و پایین بودن بوجه ی خرید لوازم مصرفی کارگاه ها ،تقاضای بررسی و توجه و حمایت بیشتراز کارکنان آموزش فنی وحرفه ای در بوجه ی سال آتی در مجلس به بیان نقطه نظرات خود پرداخت.

 

 

نظرات:

loader